INEOS zaprezentował na Festiwalu Prędkości w Goodwood kilka imponujących prototypów, które doskonale odzwierciedlają nowy slogan „Built For More”, pokazując wszechstronność terenowego modelu Grenadier.
Nowe Wysokości z LeTech
Wśród zaprezentowanych modeli znalazły się Grenadier Quartermaster oraz Station Wagon z portalowymi osiami od firmy LeTech, które zwiększają prześwit o 250 mm do 514 mm i głębokość brodzenia z 800 mm do 1050 mm.
Innowacyjny Pick-up „Shortermaster”
Inżynierowie INEOS stworzyli także pick-upa z krótką przestrzenią ładunkową, nazywanego „Shortermaster”, którego rozstaw osi jest o 305 mm krótszy niż w modelu Quartermaster.
Potężny Grenadier V8
Kolejnym ciekawym prototypem jest Grenadier V8, skonstruowany przez uczniów w partnerskiej firmie inżynieryjnej Magna Steyr. Wyposażony jest w jednostkę napędową GM o pojemności 6,2 litra, generującą moc 317 kW i moment obrotowy 625 Nm.
Safari Wagon i Rajdowy Grenadier
Botswańska firma INEOS Kavango zaprezentowała ośmiomiejscowy Safari Wagon, a Buzz Special Vehicles przygotował Grenadiera gotowego do rajdów zgodnie z normami FIA.
Limitowana Edycja Detour
Na festiwalu zaprezentowano również pierwszą limitowaną edycję Detour, stworzoną przez dział Arcane Works.
INEOS zaprezentował na Festiwalu Prędkości w Goodwood kilka imponujących prototypów, które doskonale odzwierciedlają nowy slogan „Built For More”, pokazując wszechstronność terenowego modelu Grenadier.